Doprava a platba

Doprava

Objednávky jsou obvykle doručeny během 1-3 pracovních dnů, v závislosti na zvolené metodě doručení. O stavu zásilky budete informováni na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli.

Dopravu zásilek realizujeme těmito způsoby:

  Platba předem Dobírka
Zásilkovna Z-point, Z-box 89 Kč + 49 Kč
PPL Výdejní místo  89 Kč + 49 Kč
PPL Doručení na adresu 119 Kč + 49 Kč
GLS Výdejní místo  59 Kč + 49 Kč
GLS Doručení na adresu 99 Kč + 49 Kč
GLS na adresu při nákupu na 3 750Kč 0 Kč Pouze bez dobírky

Informace k odeslanému zboží

Zboží na eshopu máme skladem a odesíláme ho k vám obvykle do 2 pracovních dnů od uhrazení objednávky (nejpozději do 14 dní).

Svůj balíček si vždy ihned po převzetí zkontrolujte.

Ceny jsou uvedeny včetně DPH. 

O odeslání vás budeme informovat na Vámi uvedený email.

Máte další otázky k dopravě? Nebo vás zajímá něco jiného? Podívejte se na často kladené otázky.

Platba

1 / Dobírkou při doručení – hotově nebo platební kartou

Vaši objednávku můžete zaplatit až při doručení. Poštovné je v takovém případě navýšeno o poplatek za dobírku.

2 / Bankovním převodem

Číslo účtu je 2402122157/2010, Fio banka a.s.

Variabilní symbol odpovídá číslu vaší objednávky. 

Objednávku odesíláme až po obdržení platby, doporučujeme tedy převod částky uskutečnit ihned po objednání zboží, abychom vám ji mohli co nejdříve odeslat. 

3 / Online platbou – okamžitá úhrada platební kartou

Pro online platby využíváme platební bránu COMGATE.  Můžete tak okamžitě zaplatit zboží kreditní nebo debetní kartou. Peníze u nás budou okamžitě a můžeme se tak vaší objednávce ihned věnovat.

Pro případné reklamace nebo dotazy k platbám přes COMGATE kontaktujte:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Každá objednávka je závazná dle našich obchodních podmínek. V případě nemožnosti doručení a nevyzvednutí zásilky si vyhrazujeme právo na úhradu nákladů souvisejících se zasláním zásilky.